niedziela, 19 listopada 2017

Nowy blog z nową tematyką ☼

Cześć!

Chciałabym was serdecznie przywitać na moim nowym blogu, który będzie o tematyce fitnessowo- książkowej. Dziwne połączenie, prawda ? Tak, wiem, nietypowo. Jednak taki pomysł wbił mi się do głowy i stwierdziłam, że muszę go zrealizować, co też teraz robię. 
Posty będą się pojawiać co tydzień lub co dwa, zależy to od mojego tempa czytania, bądź od tego, czy będę miała czym się z wami podzielić na temat fitnessu. Posty o tematyce podróżniczej lub lifestyle nadal będą się pojawiać na moim pierwszym blogu czyli na "Pink unicorn 41" .


Na tym blogu będą pojawiać się głownie recenzje książek oraz treningów fitness, jednak co jakiś czas znajdzie się tutaj też jakiś przepis oraz zestawy ćwiczeń, które postaram się skomponować. Dodatkowo będą się tutaj pojawiać opisy i fotorelacje ze spotkań z autorami bądź z targów książek.
Jeżeli wezmę udział w jakiś zawodach sportowych np. z koszykówki lub w biegach to zapewne taki post też się tutaj pojawi. 
Co do książek, które będę recenzować to będą to w większości książki młodzieżowe, kryminały, fantastyka, science fiction lub romanse. Rzadziej sięgam po biografie lub po powieści obyczajowe, jednak takowe też się zdarzają.
 

Mam nadzieję, że mimo tego, że jestem w tym początkująca to moje recenzje spodobają się wam i że niekiedy dzięki mnie sięgniecie po jakąś książkę lub przełamiecie się do jakiegoś autora.
 
Dzisiaj to już tyle,
Do zobaczenia ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuj mnie @nix_study_books