czwartek, 30 sierpnia 2018

"The Perfect Game#1- Rozgrywka", czyli opowieść miłosna z baseballem w roli głównej

Cześć!

Ostatnio wpadła mi w ręce powieść, która zapowiadała się być kolejną przyjemną i łatwą lekturką wakacyjną. Opis z tyłu mnie zachęcił, ale nie zrobił na mnie efektu "WOW". Jednak chcę się z wami podzielić odczuciami na temat "Rozgrywki" Jenn Sterling należącej do serii "The Perfect Game".

Tytuł: "Rozgrywka"
Autor: Jenn Sterling
Cykl: The Perfect Game (tom 1)
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Data wydania: 25 października 2017
Liczba stron: 304



Informacja z tyłu książki:
"On jest rozgrywką, w którą ona jeszcze nie grała.

Kiedy Cassie poznaje w college’u Jacka, postanawia omijać go szerokim łukiem. Gwiazdor drużyny baseballowej uosabia wszystko, czego dziewczyna nie znosi w facetach – jest przystojny, uwodzicielski, pewny siebie, ma wielkie ego i… zabójczo piękne oczy. Sprawy się komplikują, kiedy Jack zaczyna zwracać na Cassie szczególną uwagę. Co tak naprawdę kryje się za jego zainteresowaniem? Czy ma ono jakiś związek z przeszłością dziewczyny? Ile można poświęcić, aby być z ukochaną osobą?

Zapnij pasy! Przejażdżka z the Perfect Game. Rozgrywka sprawi, że serce nieraz zabije ci szybciej. Czasem życie to prawdziwy rollercoaster"
źródło: https://www.wsqn.pl/ksiazki/the-perfect-game-tom-1-rozgrywka/

On i ona, a przy okazji baseball ⚾

Na okładce widzimy dwie postaci- dziewczyny oraz chłopaka, najprawdopodobniej są to główni bohaterowie powieści, czyli Jack Carter oraz Cassie Andrews. Za nimi widzimy fragment boiska baseballowego, które nawiązuje do największej pasji Jacka. Okładka jest dobrze zaprojektowana i bardzo podoba mi się jej koncepcja. Zaciekawia, jednak wiem, że w moim przypadku, jeżeli stałaby na półce, to szybko mój wzrok poszedł by dalej.



Miłość, pasja oraz kłopoty związane ze sławą 💥

Akcja powieści rozgrywa się w Kalifornii, na Uniwersytecie Stanowym w Fullton. Głównymi bohaterami są Jack i Cassie, o których wcześniej już wspominałam. Jack jest wysokim, brązowookim szatynem, który jest największą gwiazdą uniwersyteckiej drużyny baseballowej i największym podrywaczem w całym kampusie. Cassie jest niewysoką, zielonooką blondynką, której największą pasją jest fotografia. Udziela się ona w akademickiej gazetce, jako fotografka i fotoedytorka. Na jednej z imprez, Jack i Cassie się poznają, jednak dziewczyna podchodzi do baseballisty z dużym dystansem, z uwagi na jego stosunek do kobiet (Jack nie sypia dwa razy z tą samą dziewczyną). Jednak chłopak nie zamierza sobie odpuścić Cassie i próbuje ją zdobyć wszelkimi możliwymi sposobami. Udaje mu się, jednak wtedy zaczynają się tworzyć różne zgrzyty, związane z obustronnym brakiem zaufania oraz z groupies (fanki, które za wszelką cenę chcą zdobyć zawodowych baseballistów).
Jeżeli chcecie się przekonać, jakie kłopoty czekały tę dwójkę, to sięgnijcie po "Rozgrywkę". Ta powieść może w was wzbudzić wiele emocji, od wzruszenia po irytację.


Moja opinia 💫

Tak jak już na wstępie pisałam, myślałam na początku, że będę miała do czynienia z kolejną prostolinijną historią, która nie porwie mnie zbytnio, jednak będzie przyjemnym odpoczynkiem od książek fantasy lub thrillerów, które aktualnie również czytam. Jednak myliłam się co do jednego, ta historia nie była nudna i prostolinijna, czasem przewidywalna, ale nudzić się przy niej nie nudziłam. Tak gdzieś to połowy tej powieści był to przyjemny romans, który cały czas wydawał się taki wesoły i radosny. Jednak gdzieś tak od połowy, zaczęło się robić ostro. Nie chcę wam spoilerować, jednak powiem tyle, że kłopoty, w które wplątał się Jack, mnie zaskoczyły. Przeżywałam uczucia Cassie, miałam wrażenie, że mnie również dotyczy ich historia, tak jakbym była jedną z jej najlepszych przyjaciółek. Koniec końców powieść tą oceniam na 7,5/10, te ujemne punkty są za niektóre rzeczy, które były nazbyt przewidywalne.


Dziękuję za możliwość zrecenzowania książki portalowi czytampierwszy.pl

3 komentarze:

  1. Najlepsze są książki, z którymi trudno się rozstać, których bohaterów traktujemy jak dobrych znajomych. Chętnie przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chętnie bym ją przeczytała, szukam właśnie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnam przestać czytać oraz oglądać książkowe recenzje. Co prawda zamówiłam dzisiaj nowy regał, ale jak tak dalej pójdzie to i on nie wystraczy! Super post.

    Zapraszam do siebie na kanał ->https://youtu.be/I8Ob04bC5ns

    OdpowiedzUsuń

Obserwuj mnie @nix_study_books