niedziela, 26 listopada 2017

Spotkanie autorskie z Dmitrym Glukhovskym w Katowicach!

Cześć!

Jak wiecie lub nie wiecie, Dmitry Glukhovsky ma teraz trasę po całej Polsce promującą jego nową powieść pt. "Tekst". Jakby ktoś nie kojarzył, kim jest Dmitry to w skrócie jest to autor książek z uniwersum "Metro 2033" oraz takich powieści jak "Futu.re" czy "Witajcie w Rosji".
Spotkanie odbyło się w centrum handlowym "Supersam" w Katowicach od około 18.20. Przyszło bardzo dużo ludzi, którzy są fanami lub dopiero zaczynają przygodę z książkami Dmitry'ego.


Najpierw był "wywiad" z Dmitry'm, a dokładniej zadawanie mu pytań dotyczących jego nowej książki przez przedstawiciela wydawnictwa Insignis. Potem był taki panel dyskusyjny z osobami z tłumu. Dmitry udzielał odpowiedzi po angielsku i przy okazji zaprezentował też swoje poczucie humoru, bo co chwilę dokładał jakiś zabawny tekst.



Potem był czas na zdobycie podpisu, pogadanie z pisarzem i zrobieniem pamiątkowego zdjęcia. Mnie szczerze powiedziawszy zamurowało i lekko nie wiedziałam co powiedzieć, więc tylko podałam mu książkę i wydukałam "Thank you".



Mam nadzieję, że taka fotorelacja też wam się podobała. Dzisiaj mało pisania, więcej zdjęć, taka odmiana, ale nie martwcie się, w najbliższym tygodniu znowu ukaże się recenzja. A czego ? To będzie niespodzianka.



Na dzisiaj to już tyle,
Do zobaczenia wkrótce ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuj mnie @nix_study_books