czwartek, 31 maja 2018

Plany czytelnicze na czerwiec 2018

Hej!

Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moimi planami czytelniczymi na czerwiec. Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a co za tym idzie zmniejsza się intensywność sprawdzianów oraz kartkówek w szkole. Jest coraz więcej czasu na czytanie i spędzanie dnia na świeżym powietrzu.
Dlatego postanowiłam, że sporządzę taką listę książek na ten miesiąc i podzielę się nią z wami. Możecie pisać w komentarzach pod tym postem, którego tytułu jesteście najbardziej ciekawi, żebym mogła napisać jego recenzję jak najszybciej.


Tytuły na czerwiec:

  • "Szpony i Kły", czyli opowieści o Wiedźminie różnych autorów
  • Maja Lidia Kossakowska "Żarna Niebios"
  • Maja Lidia Kossakowska "Siewca Wiatru"
  • Maja Lidia Kossakowska "Zbieracz burz" tom 2
  • Joanna Bator "Purezento"
  • tytuły niespodzianki ✨

Plany mam ambitne, więc zobaczymy, co z tego wyjdzie. Czerwiec jest już takim "luźnym" miesiącem jeżeli chodzi o naukę, więc mam nadzieję, że uda mi się przeczytać więcej książek niż w maju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuj mnie @nix_study_books